perjantai 8. kesäkuuta 2012

Buzzador- Björn Axen Tools



Olen mukana Buzzadorin OBH Nordica Björn Axen Tools- kampanjassa, jossa ostin itselleni kolme Björn Axen Tools:in tuotetta, edulliseen hintaan (n.1/3 osa kaupan hinnasta).
Saanhan esitellä ne teille?:)

     Mahtavan volyymin hiuksiin, Volumasterilla
 
Suorat tai kiharat hiukset saat helposti Straight & Curl- suoristusraudalla

                                                                             Sekä 12 kpl lämpörulla pakkaus, Flexi Curler Set

Olin ihan innoissani kun paketti vihdoin saapui, n.1kk sitten meille kotiin. Ja arvata voi että piti heti testata jokaista. Minulla on pitkät ja paksut hiukset ja kestää iäisyydeen tehdä niihin kiharat. Olin siksi vähän skeptinen suoristusraudan suhteen. Edellinen suoristajani oli Remingtonin perus rauta, mutta sen kanssa sai todella hikoilla useita tunteja että jokainen hiussuortuva oli kihara. Siksi mietinkin aina muutaman kerran ennenkuin ryhdyin kihartamaan. Kaikenlaisia kiharrus systeemejä on tullut koitettua. Varastossa on lukemattmat määrät papiljotteja, permanettirullia, ilmakihartimia, spiraalirullia jne.jne..

Ja kun suhteuttaa kihartamiseen menevän ajan kiireisen kotiäidin hiustenlaitto aikaan, menee aika huomattavasti miinuksen puolelle. Enkä viitsisi olla puoli päätä kiharrettuna ja toinen puoli suorana, koska aika loppui kesken.

Joten eipä ole tullut kiharettua. 

Paitsi viimepäivät. On ollut suorastaan nautito saada kiharat näin nopeasti ja vaivattomasti päähän. Ennätykseni on ollut 20min! 

Volumasterin käyttö on helppo ja nopea tapa saada hieno tyvi-kohotus hiuksiin. Tämä laite on todellinen ihme! Ja on varmaan ratkaissut monen lättähiuksisen ongelman. Esim. minun. 
Volumasteria tulee todella käytettyä aika usein. Käytön jälkeen huomaisisitte itsekkin että miksi. Volymi pysyy hienosti hiuksissa kokopäivän. 


Hiukseni Volumasterin jälkkeen.
Hiukseni Straight & Curl: suoristajan jälkeen
Suoristajalla voi tehdä vaikka minkälaisia kampauksia ja kiharoita. Kuten aikasemmin sanoin että vaikka olen kokeillut kihartaa hiukseni vaikka minkälaisen härpäkkeen avulla, on suoristaja aivan ylivoimaisesti parhain kihartaja ikinä. Mutta muistakaapa yksi asia: Mitä enemmän aikaa sinulla on käytettävissä sitä näyttävämmät ja kauniimmat kiharat saat. Oikean puoleisen kuvan kiharat sain aikaan humassa 15min ja kiharat ovat sen näköisetkin :)

Lämpörulliakin olen käyttänyt jo kaksi kertaa, mutta kamera ei ollut silloin lähettyvillä. Hiukset saa rulliin nopeasti ja vaivattomasti. Hiuksistani tuli rullien jälkeen oikea enkelikihara pilvi.

Haluatko sinäkin Buzzadoriksi?

Buzzadorina saat ilmaiseksi kokeilla uusia tuotteita ja palveluja.
Kuinka kauan kestää ennenkuin pääset mukaan ensimmäiseen kampanjaan voi vaihdella muutamasta viikosta muutamaan kuukauteen riippuen siitä, kuinka hyvin profiilisi sopii tuleviin kampanjoihin.
Kun saamme sinulle sopivan kampanjan, saat viestin siitä sähköpostitse.


Seuraamalla TÄTÄ LINKKIÄ ilmenee, että minä olen kutsunut sinut mukaan (minun buzzador-käyttäjätunnukseni on  Rose89)

Jos haluat tietää enemmän ennen kuin päätät rekisteröityä, klikkaa alla olevasta linkistä:





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tulen iloiseksi ihan pienestäkin kommentista!:)